Run to the hills

Hey! 
Igår på midsommarafton börja vi dagen med att äta goood brunch :3 Efter det åkte vi upp till cafét där det skulle va midsommarfirande och jag, systrarna Micka och Tina, lillebror Charlie och Neelis hade hand om cafét. Sjuukt stressigt som alltid på midsommar, och mer folk va det än förra året. Alltså mer cash till oss ;) hehe. Sen åkte vi hem och fira midsommar med mammas kompisar. Senare på kvällen kom Neele över och vi hade riktigt kul. Alla vi gick en promenix och jag och Neele sprang ikapp och helt plötsligt var det en stor sten framför min fot som fick mig att trilla i marken som fick Neele att trilla på mig.. Vilket slutade med att vi låg i en hög på marken och garvade xD 
Idag har jag äntligen tagit mitt första dopp! :D haha jag som alltid brukar va i i april första gången xD Men iaf så va typ hela familjen ner till Bårsta och vi bada o fika, tills molnen täckte hela himlen <.< Så vi cykla hem och satte på en film för att värma oss lite :3 senare på kvällen sen åt vi massaa mat (fira med finare mat idag istället), höll typ på o spricka allihopa! Och nu har jag precis haft lite mys med familjen och spelat upwords och lyssnat på Iron Maiden! :D Bara spelats Iron Maiden på radion hela kvällen vilket gjorde allting ännu bättre. Äntligen spelar dom bra musik på radion! :DD
Nu ska jag se på Pretty Little Liars! ^^
Bara för att jag nu har den här låten på hjärnan och för att jag hoppas att ni alla hört den..
Iron Maiden - Run to the hillls

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback