Spencer är söt!

Tjena mittmena! Ursäkta för den usla uppdateringen men det har varit så fint väder att jag prioritera solen framför datorn + att jag har haft fullt upp med att städa och fixa inför midsommar. Imorse körde syrran upp mig klockan halv nio för att baka, gjorde 6 tårtbottnar >.< efter det damsugade vi hela huset. I denna värme.. 
Tyvärr måste jag nog säga att jag inte kommer uppdatera på ett tag så att ni är förberedda på det. Är ju midsommar imorn.. eller idag om man ska va noga ;) Först ska vi som vanligt upp till cafét i Rogslösa kommer antagligen vara där till 5 och sen blir det att åka hem och äta lite brunch och senare på kvällen grilla! :) Och så kommer mammas jobbarkompisar :) Den här helgen kommer nog bli kul!
Nu på kvällen såg jag på ett avsnitt av Criminal Minds, min favorit av alla dom här CSI och allt va det nu finns. Dock har jag typ sett alla avsnitt som går på tv ^^ hihi, men Spencer är så himla söt! :3
Nu ska jag sätta på ett eller två avsnitt av Pretty Little Liars :D
Godnatt och Glad Sommar alla fina!
Visst är han söt? :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback