Summer feelings

Helloj!
Skrev i förra inlägget att jag skulle se Pretty Little Liars, det gjorde jag med.. enda till kl 7 på morgonen xD Blev så himla fast i den att jag var tvungen att se fler och fler avsnitt ^^ Egentligen kunde man ju stannat uppe och tills man skulle upp, för här går typ alla upp 10-11, så blev bara ca 4 timmars sömn inatt x3 Och jag funderar på att sätta på ett avsnitt nu, det är så himla spännande! 
Har inte gjort så himla mycket idag, bara degat :) Jag har fortfarande ingen "sommarlovskänsla" :( Längtar verkligen tills det blir sommar på riktigt! Älskar sommaren! Grilla, sena nätter med vänner, bada, spendera kvällen i hamnen med familjen, filmmys, jordgubbar&glass osv osv.. Love it!♥
Och nu regnar det massor ute ^^
Jag har inga egna bilder att bjuda på för tillfället så ni får några fins från weheartit :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback