Counting all the assholes in the room. Well I’m definitely not alone!

Juste, Häromdagen köpte jag en dator. Så nu kommer jag vara mera aktiv i bloggen! :) Är sjukt glad över att ha egen dator! Men, köpte den begagnad så den har ju några år på nacken. Så CPU:n är lite weird och drar iväg ibland, har dock inte fattat vad det är riktigt än xD Och när vi starta den första gången blev den skitvarm, så vi ladda ner ett program som läste av temperaturen och den va typ uppe i 95grader. Så vi tänkte att det va damm i fläkten så Syrran damsuga den och nu blir den inte så varm längre :D Dock CPU:n som jag sa som fortfarande knasar :S Någon som vet vad jag ska göra kanske? :)
Älskar att förra ägaren hade på en lila skyddsgrej på :DD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp ett sådantdär lapptopp ställ som lyffter upp den :D plus att om du har den i sängen så kan den bli överhettad för att varmluften inte kan ta sig ut och det kam förkorta datorns livstid :/ förutom det e allt lungt ^^

2012-06-11 @ 22:59:45

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback