Torsdag-fredag!

HEY! I torsdags var det filmfestival, min bror Carls film vann som bästa och min bästa kompis Emma vann som bästa tjejskådespelare! :D Jag röstade på båda dom :3 Riktigt duktiga va dom!
Efter filmfestivalen hade niorna middag och åt god mat, klantig som jag är lyckades jag tappa kyckling på finklänningen! Blev fläckar som inte gick bort :C Alla nior var finklädda den dagen, kändes jättelustigt!
På fredagen var det avslutning, sluta nian! :D
Alla var så himla fina också! :3
Kändes jättekonstigt att vi satt längst fram och gick längst fram när vi marchera till kyrkan, jag menar, VI HAR SLUTAT NIAN! :O Helt sjukt, fattar knappt själv att vi har sommarlov än.. :s Nu när man gick i nian och vi va i kyrkan så tyckte jag att det gick skitfort! Helt plötsligt var allt slut och vi skulle gå ut.. o.o När vi i kören stod framme och skulle sjunga var det flera som började gråta, just då när man såg på dom som grät kändes allt sorgligt. Och när vi satt i kyrkbänken började mina kompisar att gråta, dom satt framför mig och lutade sig mot varandra. Då kändes det ännu mer sorgligt! För då insåg jag att detta är slutet på tiden i PM, slutet på allt som innefattar "PM", på allt det jobbiga. På ett sätt kändes det så jävla underbart och jag var skitglad, men samtidigt kommer jag inte få träffa mina kompisar lika ofta. Och det gör ont verkligen, för dom har betytt så mycket den här sista tiden!♥
Efter kyrkan och man fått miljoner av blommor så åkte vi vagn med klassen, sjukt kul o stå där med klassen och skrika x3 Därefter åkte jag hem med familjen i jänkaren vi lånat av syrran! Nercabbat enda hem, kände mig rätt urblåst sen xD
Riktig skönhet eller hur?♥ Andra bilden som jag redigerat i GIMP! Har bara lärt mig grunderna än så länge. Ska senare lägga ut före-efter bilder så ni ser skillnaden! ;)
Sen på kvällen kl åtta drog jag till festen för niorna. Hade skitkul verkligen! Alla dansade med alla och bara släppte loss, skitkul! Men det bästa va när Åke-låten kom! :DD Gissa om jag jublade?! Skrek med i låten och dansade som galna! Va där från åtta till ett, dansade från och till och gick ut och satt ibland :)) Awesome väder hade vi också, riktigt härligt att sitta ute och bara pratat med kompisarna! När jag kom hem somnade jag direkt och har nu haft träningsvärk som bara den i benen, gör sjuukt ont! Men dom smällarna får man ta om man vill ha roligt! :D Freddy, Anna och Hanna, hade det grymt kul med er och jag är så glad över att vara eran kompis! :D Ni gjorde den kvällen tjejer!
Och i sommar måste vi ses massor! Grillkvällen vi pratat kommer bli awesome!
Snodde lite bilder från både Anna och Hanna från FB:
Jag och Freddy På middagen

Klassens spexfoto!

Klassfotot från middagen!
Om jag ska vara ärlig (vilket jag alltid försöker vara) så är jag sjukt glad och känner mig så jävla lättad. Om jag ska beskriva den sista terminen på PM med andra ord: Det har känts som att luften inte räckt till och jag förgäves försökt att få in luft i lungorna samtidigt som en tyngd på mina axlar tyngt ner mig. Men samtidigt som jag klev av vagnen i fredags efter avslutningen i kyrkan strömmade ny luft in i lungorna och tyngden från mina axlar försvann! Det var en sån lättnad och äntligen kände jag mig så jävla glad och framförallt.. som mig själv!
I klassen kommer jag sakna Anna och Hanna som mest! Ni är underbara!♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback