stand up for what you believe in

Godkväll på er därute!
Nu ikväll har jag och syrran röjt lite på rummet. Det behövdes verkligen! Låg saker över hela bordet och på golvet, grejen är den att jag städat flera gånger men dagen efter ser det likadant ut. Vad gör jag för fel?! Hahah! När vi städade hittade jag min gigantiska badboll. Såklart blåste jag upp den, blev sjuukt yr i huvudet xD Sen studsade jag och syrran den mot varandra och det slutade med att jag fick den rakt fejset och flög bakåt xD Garvade som bara den! ^^ Nu har jag precis duschat och ska nog snart sätta på Pretty Little Liars! :3
Godnatt sovgott!

Haha oj, min dator låg visst där också ^^ som ni kanske ser har jag köpt en kylplatta!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback