äkta vänskap kan man alltid hitta tillbaks till

Sorry för den urusla uppdateringen, men har haft fullt upp hela veckan!
Men i torsdags tog vi paus från skolan och åkte till höghöjdsbanan på Omberg! Det var sjukt kul och jag rekomenderar det till er äventyrslystna läsare! Fast jag måste erkänna att jag var skitskraj hela tiden samtidigt som jag var sjukkt upprymd och glad xD Det läskigaste var när man åkt Zipline(som en linbana) 12 meter upp i luften och sen stod på en plattform däruppe och väntade på att den andre framför skulle åka. Och när den framför åkte så spändes ju vajrarna så träden vajade. Ni skulle sett mig, stod och höll krampaktigt i trädet när den andre åkte xD Fast när man väl åkte så skrattade man nästan så kul och läskigt va det! Men roligast var frittfall! Vajern man åkte på var inte så spänd och så började den på 12 meter, så man inprisip föll 2 meter innan man åkte på vajern. Lite svårt o förklara. Men man fick värsta adrenalinkicken av den! När jag kommit ner stod jag och darra och log som en idiot xD Men det läskigaste var faktiskt banorna som man klättrade på, typ trasiga hängbroar, en trästock mellan två träd, en lina osv. Kändes som att man skulle trilla ner heela tiden så i början gick jag och höll i vajern över mig ^^ Sen kan jag väl säga att jag blev liiite glad över att vi inte hann banan som var på 12 meter! o.o Skulle fegat ur! HAHA! sen på fredagen fick jag höra av en lärare som inte varit med som hört av en som varit med (fan vad lustigt det lät! xD) att jag på höghöjdsbanan log med hela kroppen! xD
Nu ska jag snart äta för jag är vrålhungrig! Mammma ska också fixa min klänning sen, för den var lite förstor för så hon skulle sy in den :)
Freddy och jag precis efter, jag har dock hunnit ta av mig selen och allt ^^
Måste bara säga att Freddy är en underbar bästavän som alltid finns där och hon har gjort denna sista termin till genomförbar och fylld med massa skratt! Vad skulle jag göra utan dig? ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback