American horror story!

Som ni kanske vet så älskar jag skräckfilmer och serier. Som The Walking dead som jag nu följt på tv:n. En serie om ett gäng människor som försöker överleva från alla zombies, sjukt bra!
Men nu var det inte den serien jag skulle snacka om, det är American horror story! Det är en ny serie som börjar nu på söndag kl 22.25 (jag veet, istället för the walking dead!) och jag ska såklart se den! Här har ni beskrivningen om den från http://www.tv.nu :

Amerikansk skräckserie från 2011. Säsong 1. Avsnitt 1 av 12. Harmons kan vid första anblick se ut som den perfekta familjen, men bakom den vackra fasaden döljer sig ett trasigt äktenskap. Ben och Vivian försöker komma över ett sent missfall och Bens otrohet som följde efter att de förlorat barnet. Violet hamnar i bråk i skolan och till sin pappas förskräckelse blir hon vän med en av hans tonåriga psykpatienter. I huset de bor är de allt annat än välkomna.

Låter sjukt bra enligt mej! Ska självklart börja följa det och när jag sett första avsnittet så kommer en recension om den upp här! Jag vet, jag är lite old av mej, ser serier på tv när man kan titta på datorn. Men men, tv:n har mycket bättre bild ;)
Och det som verkar göra serien ännu bättre är den här killen, Tate Langdon!

Han påminner om Zombieboy, jag vet!

Här har ni även trailern!





Detta ser jag fram emot! :D


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback