blogga blogga blogga

Halloj! Orkar egentligen inte blogga men gör det för eran skull. Hoppas ni uppskattar det ^^ har varit en extremt seg dag, hatar alla dessa långa raster. Två 35 minuters raster och en lunch på 90 minuter >.< fatta vad tidigt vi skulle kunna sluta om vi skulle tryckte ihop alla raster! Och något komiskt var att jag glömde idrottskläder idag vilket jag i princip aldrig gör. Och så behövde vi inte ens några idag för att vi hade vikarie och skulle gå till rismarken istället. Vi fundera på o fuska och att en cykla och tog kort på klockan vi skulle ta kort på som bevis på att vi varit där. Och att vi sen gick tillbaks. Men vi sket i det och gick, men det var jättesoligt och så blåste det som in i helvete >.< sen hade vi tyska o så va det slut på dagen. Och så kom Tina till bussen :) jag har även lärt mej några nya bra saker idag. Ni som är alldeles för nyfikna får väl fråga ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback