cutest Cat ever!

Sorry den dåliga uppdateringen! men vädret har varit så underbart så jag har inte haft någon lust att blogga. Men nu gör jag ett inlägg för att visa hur söt min kisse är just nu :3 jag gick in o la mej på sängen för jag kände mej lite nere och när jag ligger här så kommer Felix o hoppar upp på sängen, ställer sej på min mage och lägger sej sen tillrätta c: sötnos! dessutom spinner han jättehögt och det tröstar! Den här helgen har varit härlig! Igår va vi ute hela dagen o greja i trädgården. Jag o Tina roade oss genom att ha sönder en gammal kaninbur och bambusoffa. Soffan eldade vi upp, skitkul! Fick verkligen ut all vår ilska på den där buren o soffan! xD dock stank vi rök sen, mindre trevligt. Senare så åt vi grillat kött, skitgott! Idag har vi i princip inte gjort något. Halvlåg i en stol i solen hela dagen x) så åt vi glass också :3 framåt eftermiddagen kasta jag o Charlie Freesbee och hade kul, va ett tag sen jag garvat så mycket! xD oyeah, prec vecka den här veckan >.< ska göra massa muntligt nationellaprov Dx ursäkta men hur kunde jag längta till nian? o.o

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback