happiness

Hej. Ett litet kvällsinlägg! Första skoldagen jag mått bra och känt mej omtyckt. Varit glad i princip hela dagen! :) visste ni t.ex. att Momlin är en man med kärleksproblem och pengaproblem enligt 118 800 xD Sen på lunchen drog jag med två klasskompisar, Anna o Hanna, till östenssons och köpte lite godis till filmen vi skulle se sista lektionen. Det va roligt! :D Filmen vi sen såg på hette "Älska mig" och handla om en tjej som blir mobbad och tillslut tar livet av sej. Sjukt sorglig film! Dock rev den upp massa sår, jag kände igen mej i vissa saker som hände i filmen. Nej, inte mobbningen och nej inte som ni tror. Det var privata saker som jag kände igen mej i, inte det ni tror bara så ni vet. Så när tårarna rann var det inte bara för att filmen var sorglig. Sen resten av lektionen kunde jag inte tänka på annat. Var så rädd att jag skulle börja gråta så jag satt bara och stirra på en punkt resten av lektionen. Sen efter lektionen kom Micka och mötte upp mej och så gick vi till östenssons och jag gjorde någon läxa och köpte hårfärg :3 och godis med, eller snarare Colabilar! x3 sen åkte vi hem och Carl o Emma var där och allt var bra igen! :) sen på kvällen färgade bästa Åkesyster Emma mitt hår! :D säger bara, stackars mitt hår nu :c först blekte vi och då blev utväxten knallblond och resten blev blandning av röd, brun, svart, blond och orange x) skitsnyggt! sen färga vi underhåret lila, PERMANENT! :D och imorn ska det andra fixas! blir nog bra det här ;) Skitnajs att Emma kom hit, verkligen! Och Carl med! Saknat bror jättemycket! :( Sjukt glad att jag har bästa vän och syskon som alltid finns där! Ni betyder allt för mej!<3 Ska sova nu. Tyckte texten på bilden var jättesöt :3 oj, det blev visst ingen kort inlägg x3

Kommentarer
Postat av: Majsan

Nu är de tre bloggarna uppe!

Kolla om du blev en av vinnarna! :)

2012-03-31 @ 19:09:41
URL: http://eey.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback