Me, myself and I

Hade egentligen inte tänkt göra något inlägg idag. Men nu är det så att jag inte kan koncentrera mej. Sitter här och försöker plugga på till nationella biologiprovet. Men som sagt så är min koncentration någon helt annan stans! Har suttit i en timma nu och försökt ta in alla orden jag läser, men det fastnar inte. Mina tankar är på annat håll! >.< Vill egentligen inte tänka på allt som jag tänker på. Men det går inte o få stopp. Allt bara yr o far därinne i huvudet och jag har ingen kontroll på't. Allt, verkligen allt ploppar upp i huvudet och jag vrider och vänder på det tills det inte går att förvränga mer. Jag klarar inte av mer, jag gör inte det! Har sån stor lust att skita i skolan. Men det är nu betygen är som viktigast och gymnasiet jag sökt till har rätt höga intagningspoäng. Får ta och bita ihop och göra mitt bästa dom sista månaderna här nu! Bild från biologiboken, tänkte att det är tråkigt utan bild och så hitta jag en bild på Delfiner när jag satt o bläddra :3 bara så att ingen misstolkar det här inlägget, det handlar om ingen annan än mej själv! deal with it or fu ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback