so tired

Helloj! Som ni ser på bilden så fick vi vara klasströjor idag! :D min är skitmysigt! :3 endast haft två lektioner idag, HLR på förmiddagen och kultur/drama efter lunch. Rätt slappt! Är dock pisstrött, drömt massa i natt >.< en hemsk dröm som jag nu drömt för tredje gången. Varje gång har det handlat om samma sak och den utspelar sej alltid i skolan. Men det är vad som sägs som är annorlunda. Äckeldröm! :c Ligger just nu o gosar med kissen och väntar på att BB ska börja. Äntligen fredag imorn igen! :D så himla skönt! Orkar inte skolan.. Imorn ska jag antagligen färga håret om inte på lördag :3 härligt, för mitt hår ser förjävligt ut just nu. Aja, hejdå! ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback