Smaskens!

Godkväll!
Har nyss suttit och käkat det här! v :D Årets första jordgubbe! :3



Studiedag idag och den använde man till att bara slappa och ta det lugnt. Behövdes verkligen, känner att skolan tar på krafterna nu. Sover pissdåligt nu jättelänge :/ Så hade jag glömt av att stänga av alarmet så kl 6 ringde mobilen och jag hitta den inte. Fick värsta paniken och leta överalt, under täcket/kudden i kläderna och jag kunde verkligen inte hitta den! Men så tittar jag ner och då låg den på golvet xD tur bara att jag sover så dåligt och då istället blivit värsta trött på morgonen och somnar om direkt. Har varit värsta härliga vädret idag med! c: Satt och åt frukost med dörren öppen som på sommaren.. åhh sommar! :3♥

 
Bara det gröna som fattas ♥

 




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback