Myra - Said and Done

Sämst dag! Vaknar upp med världens huvudvärk, nu tredje dagen i rad som jag har det x( Dessutom har jag varit sjukt trött hela dagen/veckan. Allt är så segt, fast vad lustigt. Är väl antagligen vaken för länge ^^ Kan knappt sova nu för tiden. Sen börjar man dagen med svenska. Den lektionen gjorde bara att jag mådde sämre. Har börjat med memoarer och det väckte endel minnen. Fina, dåliga, jobbiga, underbara, osv. Massa minnen! Kämpade mej igenom dagen med alla dessa tankar. Jobbigt, men så fick det va. Har även frusit hela dagen >.< mina fingrar är iskalla <.< Efter det hade man fysik i en timme o 20 minuter D: hemskt! Sen hade vi SO i två timmar o 20 minuter.. Tittade på film igen! Slumdog millioner. Dock gick jag iväg efter en kvart för att jag skulle göra det engelska nationella muntligt. Gick väl sådär :/ tog ca en halvtimme så sen fatta jag ingenting av filmen. För den var rätt hoppig och dom i filmen snackade dålig engelska (vi hade inte fått fram någon svensk text). Så kan inte direkt säga något om den filmen ^^
Efter det kom man ut och det regnade lite! Luktade så gott! Älskar lukten av regn :3 Nu ösregnar det dock och det gillas inte :( Har fortfarande fett mycket ont i huvudet och värktabletten funka inte :c Men lyssnar på lite musik som får mej på lite bättre humör iaf!♥
Här får ni med videon för jag tyckte den var lite häftig ^^ och namnet är väl ändå coolt?! xD
Tycker själv att låten inte kommer igång riktigt fören vid 0.50 någongång. Sen måste ni bara lyssna på 3.30! Älskart! :3


Myra - Said and Done


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback