My purple hair!

Jag köpte den lila hårfärgen i Shock i Stockholm, men går även att beställa från deras hemsida http://www.shock.se/Kosmetika/30293-Hair-Colour-Dir.htm Jag använde mej av märket Direction, det märket är bäst enligt dom jag har pratat med och jag känner flera som använder sej utav den och är nöjda! Jag färgade rakt på mitt hår, alltså jag blondera inte innan. Men jag hade rätt så ljust hår innan också. Jag änvände mej av färgen "Plum" och den var rätt så starkt lila tyckte jag. Jag ville gärna ha starkt lila så jag var tvungen att färga en gång i veckan. Men, jag har glashår vilket innebär att jag har platt och "glidigt" hår. Alltså, det är inte alla hårfärger som fäster så bra i mitt hår, har tillexempel haft svart hår och det funka inte. Efter en månad ungefär var det brunt :/ Men för andra kan det hålla mycket längre, det beror helt och hållet på vad man har för hår. Så det är svårt och säga. Hoppas du fick svar på dina frågor! ;)
här får ni bilder med också!
innan jag färga håret lila. Inte så bar bild men det var den bästa jag hitta nu
här är det dagen efter att jag färgat. Och, färgen såg verkligen inte ut sådär påriktigt! Gick inte att få den lila färgen på bild :( Håret ser mer blått än lila ut, så egentligen kan ni inte se på denna bild. Kan försöka scanna in mitt skolfotto någongång, där syns det!
och såhär fint ser håret ut när det är urtvättat xD där kan jag dock säga att det såg ut så! och jag vet, minen är bäst! :D
hitta en bättre bild på det när det är precis nyfärgat! :D
åh, saknar det nästan nu :(
ha det!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback