min helg

Har tyvärr inte hunnit blogga på några dagar då jag har haft fullt upp eller bara inte orkat
Men ska försöka blogga mera, kan inte lova något..
I fredags va vi iaf i Jkpg och shoppa med familjen! :D
Det jag köpte var ett par klackskor, skitsnygga! Ser lite ut som helsvarta converse fast istället för snören så va det spännesmojer :D Sen hitta jag en bikiniöverdel, något dyr men behövdes en ny. Och ett par korta badbyxor :3
När vi va där på stan så hade dom "musik direkt" med en stor scen och band som uppträde, vi stanna och lyssnade på ett band som var sjukt bra! Någon sorts metal :D
Innan vi åkte hem stanna vi på donken och köpte marängswiss och dricka. Och när vi stod i kön så va det en liten mörkhyad flicka som stod och slog på mej x'D misshandel! HAHAH!
På lördagskvällen gick jag, Mikaela, mamma och pappa hem till grannen (Neele) :D
Grillade marshmallow :3 Och sen tryckte jag, Mikaela och Neele oss ner i en hängmatta, vilket ledde till att vi trilla ur ett antal ggr! xD Sen busa vi lite med småbarnen, vet inte vad jag gjorde men på söndagsmorgonen vakna jag med ont i höften och i handen ^^ Sen vid 23 gick alla hem och Neeles föräldrar och syskon gick in. Då tog jag, Mikaela och Neele varsin dyna och en filt och la oss vid elden som var kvar :3 Låg där och prata och åt jordnötsbågar tills det börja regna, då blev vi tvugna att gå hem :( kl va då typ halv ett x)
På söndagen baka jag rebarberpaj och så fika vi lite, mysigt! Sen gick jag, Mikaela och Neele en promenix med Leo och Neeles lillebror Hannes! :) Nere i hamnen lät vi Leo bada och så titta vi på, riktigt härligt där i solen! Sen
råkade vi gå förbi polisen när dom precis gripit två snubbar! :O
Denna vecka har vi temavecka, vi nior har temat energi som suger! >.<
Slutar typ 20 över tre varje dag och på fredag 10 över två! :D Hur ska jag komma hem är bara frågan xd
såhär grillar Neele marshmallow! xD
bandet som spela i jkpg! :D
jag kommer snart göra ett till inlägg om när jag hade lila hår för jag fick ett par frågor om det, så håll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Isosiskoo

men Momlin.. vi var i Jkpg i fredags, inte torsdag..

2012-05-22 @ 21:17:51

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback