jag stressar ihjäl mig!

Hej! Igår var jag med bästaste Emma och Carl direkt efter skolan. Emma och jag skulle klippa oss så gick direkt till frissan. Blev jättenöjd med håret och nu känns det mycket fräschare utan alla klyvna toppar och med luggen mer uppklippt! :D Riktigt nöjd! Efter hann vi va en liten stund innan sötisarna skulle hem :D Sen kom några av syskonen och mamma och så köpte vi mumsig glass! :3 Sen gick vi och titta på alla fina bilar och mc's på nostalgin. Hittade min drömbil där! En lila mycket fin bil, tyckte vi kunde sno hem den men det tyckte inte Micka va en så bra idé :( Många fina mc va det också! Skulle va häftigt o ha mc-kort sen när man blir 18! Sen satt vi på gräset och åt remmar medans vi titta på alla fina bilar :D gled förbi en helrostig bil... mycket ful o.o
skola idag, rätt slapp dag faktiskt! Men är sjukt stressad pga allt som har med skola och göra! ._. Har en uppsats som MÅSTE in på måndag, memoarer som jag tänkt få klart till nästa vecka, Fysikprov på tisdag och komplenteringar på biologiprovet vi hade för ett par veckor sen Dx Dock får jag skylla mig själv att jag har biologiprovet, var så stressad och pressad att jag missade att det var en baksida på provet! <.< Så det är ju bara att säga hejdå till denna lediga helg :( Eller, är ju upptagen hela lördagen till 5 och sen ska jag färga håret också. ååhh jag kommer aldrig hinna! D: Nu ska jag begrava mig själv.. bara nästan ^^ ska gå och duscha!
min drömbil!♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback