BYYT

Tisdag idag vilket betytt jobbigt och sova. Det jag menar är att vi har idrott på tisdagar, och det är verkligen inte lek och stohej. Utan dagen efter är man alltid död. Idag körde vi "15 minuterspasset" på grund av att en tjej sa det och sen fråga han "vill du göra det?" och hon sa ja, vilket hon sedan nog ångrat. För på ett "15 minuterspass" gör man en styrkeövning tills läraren säger "BYT" och då byter man till nästa övning och nästa gång han skriker byter man till nästa osv. Det var huvudsakligen HUR JOBBIGT SOM HELST! Kommer vara mer än död imorn >.< Vad jag mena med sova är att på svenskalektionerna somnar jag alltid, och det är inte bara jag som somnar. Läraren vi har är så tråkig och så är svenskan precis efter idrotten, så då sitter jag alltid och somnar x)
 
Mitt nästa "100-dagars inlägg" kommer, det tar bara lite tid. Vill verkligen att det ska bli jättebra och välskrivet så hinner inte skriva det på en kväll och jag har fullt upp med pluggandet just nu!
Malin la ut den här på min logg på fb häromdagen.. Och jag är tyvärr den där vännen.. som behöver lära sig att viska. Varje gång jag viskat har det alltid varit så pass högt att alla ändå hört, vilket varit lite pinsamt i vissa situationer XD

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback