SOVA

Suup dawgh? c;
Idag har varit en lite knasig dag. Gick upp vid 7 som vanligt och va sjuuukt trött efter att ha varit uppe alldeles för länge med guurlsen igår. Men jag tänkte va duktig och gå till skolan och inte ta beting ifrån matten(om man räknat klart så kan man ta ledigt typ) så jag klädde på mig och fixa håret och allt. Men så orkade jag bara inte och så va det himla kallt, så la mig på sängen och virade in mig i min filt och somnade. Vaknade 3 timmar senare prick klockan 10. Fick smått panik då nästa lektion börja 10 över, men! Jag hann kliva upp och få på mig skorna och ta mig till skolan på 6 minuter. SKIIIILZZ IAOW! Sen hade vi engelska i 70 minuter och tittade på film, sen efter det sluta vi för dagen för läraren i nästa lektion va iväg på något så vi fick ledigt. Fett najs! 
Sen senare ska jag, Maja, Malin, Amanda och Milla iväg på äventyyr i stan! ♥
Emobild på mig och Maja från Amandas instagram! 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback