TOUR @ MOTALA, HALLEN

I fredags efter skolan åkte jag, Maja och Malin in till resecentrum och efter 2 timmar och 40 minuter och många bussbyten senare var vi hemma hos mig! Himla roligt eftersom att när vi bor som vi gör kommer vi ju inte komma hem till varandras riktiga hem särskilt ofta. Väl hemma pratade vi, myste med kissekatten, tittade på nya dropdead-kollektionen och massa mer innan vi blev inskjutsade till Vadstena där vi och Neele tog bussen till Motala. Vi va på konsert i Hallen(ett ungdomscenter) och jag förstår inte varför jag aldrig varit där tidigare. Det va skitmysigt! Banden som spela va Atmosfear, Nova Prospekt, Constrain och Abondened by bears. Hade bara hört Atmosfear och Nova Prospekt innan, men dom andra va bra dom med! Plus i kanten är ju även att bandmedlemmarna är skitsnygga :3
 
När allt va slut gick vi fram och tittade på merchandisen dom hade och jag köpte ett fett sniggt linne av Atmosfear! Visar det i ett senare inlägg. Och när vi stod där sa gitarristen från Constrain till oss "jag såg er från scenen!", hahah så jävla söt! Och så gav han oss skivor med deras musik på, dock hade han bara tre stycken och vi va fyra, så jag fick ingen :'( Men det va himla snällt ändå! Efter Hallen stack vi till Donken och käkade väldigt fort för broshan väntade på oss utanför. Men kul hade vi det, måste göras om snart igen! 
Atmosfearsnodde bild från Hallens fb-sida: Hallen :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback