come at me, now this is war

Hahah denna dag börja ju inte så himla bra om man säger så.. Vakna går in på fb på mobilen och där får jag se att en tjej skrivit att östgötapendeln var indragen idag. PANIK! Vad skulle jag göra?! Jag skulle ju hem idag!! D: Så helt plötsligt va jag klarvaken och i full färd med att sätta på datorn och smsa mamma och syrran! När jag fått på datorn och östögtapendelns hemsida står det att pendeln är indragen och att jag skulle ta buss och behöva byta sjutioelva gånger och att det istället för 45 minuter skulle ta 4 timmar! Jag söker på något annat och så söker jag om samma som först och då va alla bussar och sånt jag skulle behöva ta istället borta och där va dom vanliga tiderna fast det va något varningstecken där också. Men min syster Micka utbildar sig till lokförare snacka med sina kompisar där som ringde till någon som jobba på östgötapendeln och dom sa att det inte varit några inställda tåg på hela dagen... Så vad var detta för knas?! Jo, det va hemsidan och appen till mobilen det va fel på! Så det va ju bara för mig att skynda mig så jag hann med tåget jag skulle med! Hahah sen va det en gammal gubbe på bussen från mjölby som sa när jag blippa busskortet "vet du vad som händer om man trycker 2 gånger?" jag skakar på huvet. ."Man får en cola!" Hahahah det va det roligaste på hela dagen! xD Men nu är jag iaf hemma! :D 
Lekte lite igår ^^
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback