Dag 46: 10 saker jag gillar.

 
Hahah okey, jag tänkte fortsätta att göra listan med en sån här fin text. Men det bara dampar och ni orkar väl inte vänta mer? ^^ Så här kommer den i vanlig textformat!
 
1. Jag gillar musik och konserter.
 
2. Jag gillar att gå ute (i höstmörkret) med kompisar och prata.
 
3. Jag gillar att sova nyduschad och fräsch i en nybäddad säng.
 
4. Jag gillar godis med colasmak, speciellt colabilar.
 
5. Jag gillar filmmys med massa kuddar och filtar.
 
6. Jag gillar skräckfilmer.
 
7. Jag gillar att dricka te ur min fina Nalle Puh-mugg.
 
8. Jag gillar DJUR.
 
9. Jag gillar att rita.
 
10. Jag gillar känslan av fjärilar i magen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hade du haft Wordpress istället hade jag kunnat trycka på en "gilla" knapp :)

Svar: hahah :)
Momlin Engqvist

2012-10-13 @ 10:18:09
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback