Dolphins Tale

Heeey!
Idag sov jag förvånansvärt länge! Vaknade av ett sms vid 11 och sen somna jag och vakna inte förens vid 13.30! O.O Brukar aldrig sova så länge. Men men, skönt va det ju att få sova länge. Jag gick upp då och hämtade frukost, sen kröp jag ner i sängen igen och såg på film tills alldeles nyss. Avbröt även filmen ett tag och skypade med Milla! :D Usch, jag har haft smått huvudvärk hela dagen och nu när jag klev upp från sängen bara small det till så va den dubbelt så smärtsam x( Hahah var väl meningen att jag skulle ligga kvar i sängen! Idag hade jag egentligen tänkt va med på rugbyn kl 14 och sen städa rummet, men se bara hur det gick ;) 
"100-dagars" inlägget kommer imorn istället, är för mörkt i rummet nu för att jag ska få bra bilder! Ha det gött! ;)
Random bild bare ;)
 

Kommentarer
Postat av: ebba

♥fin blogg du har tjejen!♥ Kolla gärna in min och lämna en kommentar!:) kram

2012-10-14 @ 19:23:10
URL: http://nattstad.se/ebbapettersson
Postat av: nqhkdqkdexq

Useful information. Fortunate me I discovered your site unintentionally, and I am surprised why this coincidence did not happened in advance! I bookmarked it.|

Svar: Why on english?
Momlin Engqvist

2012-10-16 @ 05:05:17
URL: http://www.arebagateh.com
Postat av: wogbtg

Avohaw u, wedusexo desuvez odutusi monexehuse, qebegixuge ogawak eyeveb ibavix.

Svar: speak swedish or english pls
Momlin Engqvist

2012-10-16 @ 08:38:18
URL: http://www.qucanoler.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback