Äventyr ♥

Jag har valt bort att blogga denna vecka för att jag haft annat för mig och så blev jag sjuk i torsdag. Vakna med en förkylning och sen på kvällen fick jag feber, så då orkade jag inte göra något helt enkelt :( På onsdagen va vi på Halloweengrejsimojs. Vi hann/orkade inte klä ut oss, men det va en massa andra som klätt ut sig och dom va riktigt snygga! Sen va det spökvandring på blomster elevhem och då va allt nersläkt och läskigt, hahahah skrek som ett litet barn x) På fredagen va vi i skogen och tittade på viltvatten och vilthägn, skulle fått se vildsvin men det blev inte så :(( Men vi såg två havsörnar, himla mäktiga alltså! 
Sen på eftermiddagen åkte jag, Maja, Malin, Amanda, Rickard, Klara och Erik in till stan för att möta Amandas kompis på stationen. Sen drog vi och åt pizza allihopa, himla mysigt! Sen köpte vi godis och drog hem till blomster(det andra elevhemmet) och busade omkring och såg film o lite :3 
 
På lördagen(igår) skulle jag åka hem vid 14, men så ringde Emma mig och sa att jag skulle åka till Linköping istället och bada med henne, Carl och Tilda. Så planerna blev lite hastigt ändrade och så drog jag till Linköping och mötte dom där. Hahah när vi skulle betala på badet så trodde hon i receptionen att vi va över 18 xD Och väl inne på badet blev vi förföljda av utländska killar... o.o Dom va läskiga! Dom följde efter oss vart vi än gick, vi försökte till och med gömma oss D: Men tillslut sluta dom att följa efter oss, som tur var. Annars skulle jag använt mina ninja skillz! <.< Sen blev jag överkörd av Emma i rutchkanan, eller snarare jag åkte under henne o.o Sen drog vi till donken och käka och åkte hem! Himla trevlig dag/kväll! :D Saknat Tilda, Emma och Carl massa mycket!♥ 
Finaste lillebror och kompis! ♥
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback