Hej, jag är rädd och vågar inte sova.

Ja, typ så..
Idag efter skuulan drog jag, Maja, Malin och Amanda in till stan och käke donken o lite. Bara för att liksom ^^ Sen nu på kvällen stack jag, Maja och Milla in till Malin och så spela vi muusik och dansa galet. Samtidigt som vi färga mitt hår! Vid 00:00 någongång knacke det på dörren och då va det securitas som stod där.. Vi spela musiken så högt att det hördes i hela huset. Så någon i huset hade ringt och klagat. Men men, lite kul får man väl ha? xD Men sen när jag sköljt ur håret oså så satte vi på en film, The wrong turn 5. Den är helt ny, kom ut idag om jag inte har helt fel! Men gud vad dåliga skådisar, sämre kvalité än dom andra :s Men den va ändå sjukt läskig. Eller, äcklig rättare sagt! D': När den va slut följde vi med Milla hem till blomster.. fatta hur rädda vi va! Eller iaf jag. Fick typ panik x( Nu sitter jag ENSAM på rummet och försöker lugna mig med lite disneymusik ^^
Bara för att spoila lite.. tjejen på bilden får ögonen instuckna... o.o' 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback