I'm low on gas and you need a jacket

Moschning! 
Gick idag upp vid 10 för att möta upp systeryster vid stationen. Vi gick i affärer och kikade ett par timmar, jag skulle egentligen ha köpt skor men hitta inga :( Men däremot köpte jag en ny Kerrang! tidning. Massa bra postrar som jag ska sätta upp på väggen :3 Har värsta planen för min vägg.. huhuh. Och så gick vi och åt thai, himla gott som vanligt! Sen vid halv 5 åkte vi hem till mig och slöa tills Micka skulle hem vid halv NIO! Bäste Emma ringde även när vi satt där och fråge om vi ville med till Skylten(typ konsert) men vi skulle inte hinnadit i tid. Så det blev inge :(( Uschusch, jag följde Micka till spårvagnen förut och när jag skulle hem fick jag lite smått panik av att gå helt ensam i mörkret Dx Men men, jag är ju här nu så det gick ju bra! ;) 
Nu ska jag nog sätta på en film, har sån lust att se Sinister! En ny skräckfilm som tydligen ska va skitläskig! :D Men, kan ju inte sitta och titta på skräckfilm helt själv xD Så det får bli någe annat!
Jag för ett par dagar sen..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback