Onsdag=arbetskläder på!

Hej! Jag åker hem imorgon istället, blir för stressigt idag.. 
Har som vanligt haft en awesome dag bortsett från den dunkande huvudvärken som inte vill ge sig, och värktabletter har jag inga Dx uschusch. Men idag börja vi dagen med att köra traktor igen, himla kul! Men idag körde vi i en bana så man fick svänga massa och så. Och så fick vi även gasa på ordentligt, så jag körde nästan 30 km/h :D Hahah låter väl inte så mycket, men det va skiitkul! Och så råka jag köra upp på 2 hjul xD Körde för fort i en kurva så traktorn körde på 2 hjul ett tag, skrämde killen jag körde med x)) Sen efter det hade vi "hundlektion" Så då va vi ute och gick med hundar i 1,5h. Hahah inte ofta man går ut med en massa hundar på lektionen ^^ Jag gick med en flat vid namn Hazel, skitsöt och jättehärlig att gå med! Sen efter det fick vi sluta! Så nu väntar jag bara på Maja och Malin så ska vi gå och äta, är utsvuulten! >.<
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback