Dag 47: 10 saker jag inte gillar

1. Jag gillar inte att gå ensam ute i mörkret.
 
2. Jag gillar inte äckligt godis.
 
3. Jag gillar inte att jag är så osäker på mig själv.
 
4. Jag gillar inte när folk ljuger och hittar på..
 
5. Jag gillar inte att va ensam.
 
6. Jag gillar inte kalla mornar när man ska upp ur sängen.
 
7. Jag gillar inte när internet stängs av kl23 på torsdagar.
 
8. Jag gillar inte när saker inte går som jag tänkt.
 
9. Jag gillar inte när godiset tar slut.
 
10. Jag gillar inte att frysa.
 
(Ej i ordning)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Vilken fin blogg, kolla gärna in min!
Kram :)

Svar: tack! :)
Momlin Engqvist

2012-10-14 @ 15:11:43
URL: http://www.hannaws.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback