städtime!

Äntligen fått det himla ekologi-provet gjort! Pluggade som en idiot igår. Jag är ju sån att jag gärna pluggar dagen innan till ett prov. Nackdelen den här gången var att vi inte har en riktig bok. Vi har en bok på datorn som man måste ha internet till. Så igår vid 22 när jag skulle sätta mig och plugga kom jag på att här stängs internet av kl 23 på torsdagar! D: Så det blev att panikplugga i en timma och sen läsa dom anteckningar jag hade.. Hahah tur bara att man inte kunde få F på provet! :D Så detta är min anledning till den låga uppdateringen :( 
 
Alltså herregud, i onsdags va min kropp helt död! Hade världens träningsvärk. Och gissa vad vi fick göra på djur i naturbruket lektionen? Mocka hästskit i världens största hage! Dx Snacka om att det är plågning! Höll även på att halka i världens lerageggamojja precis där man går ut från hagen med en kärra full med skit. Fastnade där så Mattias fick hjälpa mig. Sen lyckades jag inte komma ut på gödselstacken, fastnade igen.. Så Mattias fick återigen hjälpa mig >.< Sen efter skolan låg jag, Malin och Maja i soffan efter att vi ätit och kika på tv. Sluta med att vi alla tre låg och sov ^^ Himla skönt va det! Hahah, fast tänk om det kommit in någon. Jag menar, tv:n och soffan är i köket! xD 
 
Och vet ni vad jag lärt mig? Lås ALLTID cykeln även fast den står i "cykelburen"! Jag och Amanda skulle cykla till Norf(stallet) och när jag ska hämta min cykel var den borta.. o.o Blev skitförbannad, nu fick vi ju gå istället -.-' Men sen när vi kom tillbaks så stod den utanför "cykelburen". Och jag lovar att den inte stod där innan! Så någon hade "lånat" min cykel, det va himla schysst! <.< Men tur att den kom tillbaks iaf! 
 
NU SKA JAG STÄDA! 
edit: Kanske kan fixa bilder till "100-dagars" inlägget sen med!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback