Dag 25: Mina mål/drömmar/önskningar

Mitt största mål är nog att jag framförallt ska klara av skolan och sen få ett jobb efter det, vill absolut inte bli arbetslös och sen fastna i det!! Ett annat viktigt mål jag också har och som jag kämpat med länge är att jag ska försöka att inte va så osäker och blyg och framförallt, försöka få bättre självförtroende! 
Mina drömmar och önskningar är att jag i framtiden på något sätt ska kunna hjälpa till och förhindra slakten av delfiner som pågår i Japan(Taiji)! :(( Och så vill jag resa utomlands(har aldrig varit utomlands), helst Florida eller Australien. Och så skulle det vara grymt och jobba/plugga där! Det va mina mål/drömmar/önskningar! :)
Bara för att jag ville visa min snygga baseballtröja! :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback