förlåtförlåt!

Sorry för den dåliga uppdateringen!! :o
Men har ju som sagt ingen dator under helgerna och nu har jag helt enkelt prioriterat bort datorn. Gjorde förvövrigt inte så mycket i helgen, handlade och sen fikade hemma hos Micka i fredags :) På lördagen va jag totaltdöd och sen hade vi filmmys på kvällen med mamma, pappa och småsyskonen. Himla mysigt! :3 Och på söndagen åkte vi iväg vid halv tre och käkade kebab och sen blev jag avvinkad vid tåget mot Norrköping! Är typ fett sur på att dom höjt priserna på resorna!! :(( Så nästa helg stannar jag här i Norrköping! 
Igår när jag kom till Norrköping mötte jag iaf upp Milla, som va skitsnäll och kom bara för att jag inte har någon aning om hur man åker buss till Himmelsta! :D Sen klev vi på en buss mot Himmelsta.. men halvvägs stannar bussen och säger att det är slutstation! :O Så jag och Milla kliver av och börjar knalla åt det håll vi trodde va mot Himmelsta.. Men tillslut är vi helt lost och irrar omkring på värsta gettot eller va det heter o.o Men sen ringde vi Mattias i klassen som bor vid Norrköping och fick hjälp med vägen ^^ Sen kom vi iaf hem någon timma senare än tänkt x)) När jag lämnat grejorna och vi hämtat Maja och Malin så stack vi till Blomster och såg på HungerGames(som förövrigt var en sjukt bra film!) till rätt så sent (a) Kul hade vi iaf! :D
Idag efter skolan så cyklade vi(jag, Maja, Malin, Milla och Amanda) in till stan, visste inte hur man cykla dit så vi följde bussarna xD Vi kom iaf fram och väl där tjocka vi oss på donken och sen handla Maja toapapper! XD Sen när vi skulle cykla hem tappa vi bort Milla och Amanda, haha gick fett bra för oss alltså! Men efter många om och men hitta vi varandra och cyklade hemåt! Vi hamna sen som vanligt i blomsterköket och snackade med tvåorna ett tag innan vi stack till skateparken! När alla skatare stuckit så sprang vi omkring och levde apa, huhuh! Skojsigt värre! Satt där sen ett tag och pratade och sen drog vi till blomsterköket igen och snackade med tvåorna som fortfarande var där ^^ Och nu sitter jag här och har bara 12 minuter kvar på nätet!!!! :OO Nätet stängs av kl 23 på vardagarna för att man inte ska sitta där hela nätterna :(( himla dåligt och töntigt! 
Nu ska jag duscha! Godnatt era skumbollar! ;D

SÅ! Nu vet ni! :)

 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback