grööönt!

I söndags spenderade jag dagen framför en film, Flicka 2. Sen drog jag in till stan och handlade med Maja och sen hängde vi i skateparken resten av kvällen innan vi hämtade Milla vid busshållplatsen! :D Fett awesome kväll! Igår va jag, Maja, Amanda och Milla i skateparken också, skeetkul! Maja har även förbättrat sina skillz på skateboard! x3 
Idag på idrotten hade vi "smidighet", så vi tänjde på alla möliga muskler. Fett roligt såg det ut också!! Låg på golvet med benen upp i luften åt alla håll och kanter! XD Hoppas på att det inte blir någon träningsvärk D: Vi fick även våra skoldatorer idag, HP ProBook. Så jag, Maja, Malin och Amanda satt kvar typ en timme efter att vi slutat och grejja med datorerna ^^ Jag lyckades även vällta ner 6 stolar, dom va upphängda på borden och så stötte jag till en och så föll alla som i Domino! XD Typ dog av skratt!! Nu ska jag gå och ta en macka, godnatt! 
Jag i en bokaffär i lördags xD

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback