LISEBERG YOU MOTHADUCKA!

Söndagkväll igen, vilket betyder att jag åter är i Norrköping!
Har haft världens bästa helg! På fredagen tog jag tåget hem och så sov jag, Emma och Carl över hemma hos Marie. Sjukt kul då jag inte träffat Marie på evigheter! Så det blev mycket prat och skratt som vi fick ta igen ^^ Och så fick jag träffa Maries lilla kattunge på tolv veckor, sååå gulllig!
På morgonen dagen därpå gick vi upp 7.30 för att sedan bege oss till bussarna och sedan åka till LISEBERG!! :DD Vi åkte med min förra skola(Emma, Marie och Carls skola) dit så jag träffade även massa andra kompisar jag inte träffat på lääänge! På Liseberg gick jag med Carl, Emma och Tilda och en stund gick bara jag och Tilda. Vi hade suuperkul men gud va vi frös! Hemskt kallt va det :s Tilda gick efter ett par timmar till några andra och jag, Emma och Carl vi frös så mycket och orka inte åka något mer då vi va ojämnt antal så vi gick till Hardrock Café på stan. Riktigt coolt va det. Ska lätt gå dit nästa gång jag får chansen! Hahaha och när vi gick dit börja Emma sjunga på "Hey, I just met you..." och så skulle jag med det och börja jättehögt "HEEY..". Och just då går en kille förbi och tror jag hälsar på honom så han tittar väldigt konstigt på mig och säger hej x'D hahah guu va vi skratta! Sen hann vi lagom tillbaks så vi hann åka höjdskräcken och kanonen innan vi skulle hem! Jag måste bara rekomendera höjdskräcken på kvällen, jättefin utsikt! 
På bussen när vi skulle hem va vi alla trötta och jag hade megaont i huvudet så vi ville bara sova. Men nejnej, alla små p12or prata och lät jääättehögt! -_-' Och så börja killen i sätet framför mig att räkna upp alla kontakter i sin mobil och skaka på sitt säte, så då fick jag nog och sa till honom. Klarar bara inte av folk som inte kan respektera att det finns folk runtomkring och att man kanse ska va lite tyst och inte sitta och gapa halsen av sig! Förlåt men jag var verkligen pissförbannad då! :s 
Nog om det, när jag kom hemhem fick jag chokladpudding och vaniljsås och så tittade jag på slutet av Avatar med familjen :3 Sen blev det sängen! Idag har jag inte gjort så himla mycket, bara varit slappsöndag c: Men vid 17 åkte vi mot Mjölby, dock fick jag stressa till tåget då jag hade 9 minuter på mig att ladda kort och ta mig dit från parkeringen! o.o Men jag hann! :D När jag kom till Norrköping tog jag första bussen hem till Himmelsta och så mötte jag upp Milla och så gick vi och handla och gick sedan hem!
Så nu sitter jag här hemma och hahah pratade precis med Maja i mobilen, hon va ute på stan och ville ha någon att prata med för att hon va rädd, den sötisen! :3 Så snart kommer hon hem och så ska vi äta macka!
Parisehjulet och Atmosfear som va stängd i år igen pga tekniska fel :((
Jag och Tilda i Kållerado! Jag fick en stråle rakt i huvudet! xD
Emma och jag hemma hos Marie! 
Älskar det här nya med att man kan ta bilderna från instagram! Jag kan inte koppla upp mobilen mot datorn så det är ju prefekt! Lite dålig kvalle barre ;) Ha det gött!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback