Lol

Tjenixen!
Det blev aldrig att vi drog till skateparken. Istället gick jag och Maja till köket och satte ihop sofforna så att vi kunde halvligga ner och så såg vi på tv och åt macka! Vi satt/låg därinne i flera timmar, såg på Tv, pratade och skrattade massa! xD Sen hjälpte hon mig att byta soppåsarna. Jag är köksvärd denna vecka vilket betyder att man måste byta soppåsar i 3 tunnor och hålla rent och fint i en hel vecka! Jag hjälpte Maja med hennes vecka så hon hjälpte mig nu. Sen gick vi till våra rum, så jag har suttit här sen dess ^^ Eller, har ritat också. Va sjukt längesen jag rita så det va skojigt! :D Nu tänkte jag iaf gå till köket och hämta mackor och sen dra på en film om jag inte somnar, hahah! 
Lol ska tydligen vara bra har jag hört.. så tänkte se den ^^

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback