Meilin

HAAAAII YOU MOTHADUCKA!! :>
Vet ni??? :DDD Jag, Maja och Amanda sitter UTE OCH NÖRDAR DATORERNA!!! :DDDD Vi sitter på younow och skaffar polare! c: huhuh fett skoj! 
Och nu vill jag att alla säger grattis till Malin! Nej, inte jag Malin.. Min kompis Malin ^^ Hon fyller ååår idag särni! Så efter skolan stack vi till coop och köpte Almondy daimtårta och kladdkaka och så gick vi till skateparken och myyyste! :3 Sen lekte vi piromaner och eldade upp kartongerna x)) huhuh.. Och nu sitter vi här utanför skolan med datorerna. Det är nämligen inget wiifi på boendet och vi ville sitta tillsammans på younow så vi sitter vid skolan och fryser häcken av oss för att det är wiifi här x3 Godnatt på er sötnötar nu ska jag kolla in snyggingarna på younow!

Brett, våran bro från London som på bilden gör peddoface på våran begäran! c: Fett sööt alltså!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback