Raaawr!

Här sitter jag för mig själv och dricker te.. klockan 00.55 på natten.. o.o haaa, blir alldeles för sent här! Jag kommer vara som en levande zombie snart, eller.. det är jag redan! 
 
Idag har vi iaf varit på Kolmården hela dagen! :D Vi fick vara "bakom kulisserna" typ, och arbeta. Så först börja vi med att... ni kommer aldrig tro det!! Men vi plockade benrester från lejonens "mat" inne i deras hägn! Hittade stora bröstkorgar till och med.. Fatta vad coolt, jag har varit i lejonhägnet :D Sen gjorde vi rent inne i lama och stenbockarnas hägn. Så vi fick räffsa/skyffla bajs och plocka sly, medans djuren var därinne! Lamorna va lite närgågna och ibland såg det ut som att dom skulle spottas, men det gjorde dom inte. Det roliga va att på andra sidan av lama och stenbockarnas staket gick vildhundarna XD Dom gick där och såg hungriga ut! När vi va klara med det så åt vi pannkakor med sylt ute i solen, skithärligt verkligen!  Jag tryckte i mig 8 pannkakor, då jag va hungrig som ett lejon! Hahahah "lejon"... XD Sen fick vi se på det stora stallet där alla zebror och olika antiloper bor i, sjukt stort och mycket att hålla reda på! Vi skulle egentligen tittat på lejonen när dom va i hägnet, men dom låg inne och lata sig så då gick vi dit istället. Fett coolt att va ca en meter ifrån ett lejon måste jag säga! Dom va så himla söta, låg typ på varandra i en hög och sov x3 Sist på dagen tog vi med oss sly(juste, ni kanske inte vet vad det är?? Typ grenar med löv på, inte svårare än så) och gick och matade olika antiloper, afrikanska kor och Giraffer! :D Vi lyckades även få Girafferna att äta ur våra händer och så kunde vi klappa dom! Hur ballt?!! :D Sen var vi tyvärr tvugna att bege oss hemåt.. :(( Men, det här har varit en sjukt rolig dag! Har lärt mig så mycket och varit med om så mycket. Hur många har plockat ben efter lejonen liksom?! :D Yeeah!! Älskar min skola!♥
 
Efter skolan hängde jag, Maja och Amanda i skateparken som vanligt. Men idag tränade vi även på träd, ska kunna 17 stycken+det latinska namnet.. D: Vid åtta gick jag och Maja hem och så satte jag igång en maskin tvätt och så gick vi och åt macka med Malin. Satt och prata och skratta som vanligt! Sen gick vi in i tvättstugan för dom skulle hjälpa mig lite. Men det sluta med att vi satt därinne i över en timme och lekte disco XD Maja satte sig även i torkskåpet och så satte vi på det! Hahah fett skojigt hade vi det iaf! :DD Godnatt på er!
Såhär såg lamorna ut ibland, då trodde jag dom skulle spottas o.o

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback