SIILLL!!

VET NI HUR JÄVLA TRÖTT JAG ÄR ELLER?!!??! :O Somna till och med i soffan i köket när jag och Maja åt kvällsmacka.. o.o erhmahgaad jag måste lägga mig tidigare.. Har typ somnat vid 2 på natten ett par dagar i rad nu. And it kills me :(( Får skylla mig själv helt enkelt när jag sitter med datorn halva nätterna (a)
Idag har vi bara haft naturbruk. Vi hade gruppuppgifter och gjorde massa konstiga saker som att ställa 6 pålar med 4 meters mellanrum i en exakt rad.. o.o såna saker. Sen fick vi sluta tidigare, vid 14! Så då gick jag, Maja och Amanda till djurhuset och gosade med ninja chinchillorn och galna hamstrar! x3 Efter det gick jag och Maja hem och åt innan vi gick till kökskampen! Vi skulle varit i grupp med dom man delar kök med, men eftersom att det va frivilligt att komma på kampen så va det så ojämnt att dom gjorde andra grupper. Så jag, Maja och Malin hamna i en grupp med massa hockeykillar x) Sen körde vi massa lekar, superskoj! Sen fika vi alla tillsammans innan alla gick hem :3 Vid 19.40 gick vi ut och körde rugby med 2 treor och massa från våran klass. Jag sprang som en idiot fram och tillbaks och blev mos ett par gånger och sen börja det ösregna, men vi forsatte såklart! Så jag anar att jag kommer ha världens halsont imorn :( inte kul! Men kul med rugby! :DD 
Nu ska jag dricka lite te innan jag ska sova! GODNATT!
instagrambild på Maja och Amanda från igårkväll när vi satt ute ^^

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback