Trollskog

Godmorgon! Sitter i skolan och är sjukt trött! >.< Ändå sov jag 2 extra timmar och kom en timme försent till denna första lektion (a) Fattar inte hur det gick till, helt plötsligt vakna jag och märkte att klockan var 9 o.o Har aldrig, och jag menar aldrig försovit mig eller använt snooze. Så jag blev väldigt förvånad när jag såg vad klockan va! XD Och nu är man badass och bloggar på lektionen :DD woop woop nu ska jag söka fakta om biotopen granskog! och juste, jag åker hem i helgen så bloggen kommer förmodligen vara ganska död. Så detta kanske är det sista ni får innan jag kommer tillbaks till norrköping igen då jag inte hunnit göra tidsinställda inlägg :/ woop woop!
GRANSKOG

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback