DEN SOM LÄSER DET HÄR FÅR EN KAKA

YO BRO'S!
Jag hade en sjukt awesome dag igår! Jag, Carl och Emma hängde på mitt rum hela förmiddagen, vi pratade massor och så färgade vi mitt hår, blev sjukt nöjd! :D Sen gick vi och Maja bort till Blomster en sväng, där dom alla sjöng för mig, så vackert va det! Vi satt där en stund och pratade massa innan vi gick tillbaks till mitt rum igen och så kom Delfi hit också. Vi pratade och skrattade massvis och maja den klanten råkade klippa hål i sin favorittröja, hur lyckas man?! Sen kom även Malte hit, fullt rum yeah!
 
Vi försökte sedan att beställa pizza på onlinepizza, men det krånglade massa men vi fick tillslut iväg en beställning. Dock va inte pizzan alls så god :c Ingen pizzeria slår pizzorna hemma i vadstena! När vi käkat pizzan gick vi över till Majas rum och kollade på den nya skräckfilmen Mama, det va massa med hoppscener och den va himla läskig innan dom förstörde allt genom att visa för mycket av "mama" :c Liksom en skräckfilm blir inte lika bra om man vet exakt hur det/den läskiga ser ut ju, så det va ett stort minus. Efter den kollade vi på Torkel i knipa, dock gillar inte jag sånna filmer och jag gav den inte ens en chans, utan jag somnade på dirren när vi satte på den.
 
Hade bästa födelsedagen och den kunde inte ha blivit bättre, Tack alla som gjorde den så himla bra! :D
Maja, jag, Manda och Eddie sist eddie va på besök.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback