MTV MOVIE AWARDS

Tjena tjena fölket!
Natten inatt va fett epic. Jag och Manda sov hos Maja för vi skulle upp klockan 3.30 för att kolla på MTV movie awards. Så vi gick och la oss vid 23.00 och ställde alarmen på 3.30. Vid 2 vaknar jag av att majas dörr smälls igen och då har Manda lämnat oss o.o Jag somnar om och vaknar sedan igen vid 5.30 och har då inget minne alls av att larmen ringde vid 3.30 :o Men i alla fall så kunde jag inte somna om och jag kände mig fett äcklig så jag gick över till mig och duschade klockan 6 på morgonen, sen satt jag vid datorn lite och gick sedan och la mig igen för att sedan gå upp vid 9.30 för att göra mig färdig för skolan. Snacka om att jag hade påsar stora som soppsäckar under ögonen idag!

Kommentarer
Postat av: dite

va, är det idag? :o det visste jag inte!

2013-04-15 @ 23:02:14
URL: http://affys.se
Postat av: dite

sv; men åh då missa jag det ju :(

2013-04-15 @ 23:14:30
URL: http://affys.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback