NEJ TILL FEBER OCH SJUK MOMLIN

HEJ HEJ BRÖDER! (ja ni är alla mina bröder oavsett om ni är flickor!)
Idag vaknade jag med ont i halsen men jag gick till skolan ändå, lite halsont gör ju inget liksom. Men sen på andra lektionen kände jag mig alldeles febrig och hängig så Dr Malin(inte jag, min vän Malin) kände på min panna och tyckte allt att jag va ovanligt varm. Så efter den lektionen drog jag hem och sov en timma och kände mig genast mycket bättre så jag (galen som jag är, jag veet!) gick på sista lektionen! HEJJA MIG!! Dock känner jag mig lite hängig nu igen :(( Hoppas det blir bättre snart, vill ju inte vara sjukeli sjuk ikväll.
Well, jag försökte ta bilder med hjälp av självutlösaren, men som ni ser blev fokusen liiite fel. Men jag tyckte bilden blev ganska så bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Linn

krya på dig <3

2013-04-30 @ 18:24:08
URL: http://jonssonl.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback