SOCKERMONSTER

Godkväll kamrater!
Kom precis in efter att ha varit borta på andra elevboendet, måste då säga att vädret är galet! Vi skulle gå hem och tittar ut genom fönstret och då verkligen ösregnar det. Sen när vi 2 minuter senare är ute så är regnet borta och solen skiner :o Liksom vad hände??
 
Igår när jag åkte hem hade jag med mig en kladdkaka som jag bakat, fett gott bröd med äpple och hela nötter i, ost, juice och kakor. Nomnom! Men jag som älskar sötsaker och verkligen inte kan låta bli sånt om jag har något har redan käkat upp kakorna och halva kladdkakan :(( Hatar att jag är sånt sockermonster! Kan inte spara en dag, nej nej. Samma sak med godis, även fast jag kanske köper en hel påse godis kan jag ha tur om jag har kvar något till dagen efter. Någon mer som har samma problem??
Har fått låna syrrans kamera igen, så nu kommer det lite bättre bilder igen! Wohoo! Tackelitack systeryster!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback