SOMETIMES I GET ANGRY

HALLÅ HALLÅ I MIN LILLA LÅDA!
Jag hade tänkt berätta om en sak som hände igår igår, men så blev jag medtvingad till maxi av maja och manda, schyssta polare?! Och efter det käka vi kvällemalle och kollade på film så jag hann inte med att göra det.
 
Igår hade jag en dålig dag, va arg och hade värsta oturen. På sista på sista lektionen igår hade vi reptilhantering, himla kul ju! :D Manda höll i en gul snok och frågade om jag ville hålla och la sen till; den är fett snäll. Jag hinner hålla i den i 3 minuter när jag känner att det luktar skitäckligt så jag tittar ner och ser världens skithög på golvet och det va inte en liten hög heller, såg ut som att en dinosaurie kommit in och lagt en blajja. Så jag frågar "vem fan har bajsat?". Jag tittar då på min orm för att se om det va den som bajsat, och då ser jag.. att jag har bajs på mitt linne och på mina byxor D: Det va liksom droppen, va nästan nära att jag ställde mig och börja böla som ett litet barn, så arg blev jag. Hatar den ormen, inte alls snäll :c Luktade inte så himla gott heller, värsta stanken jag känt!
 
ARG MOMLIN

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Hahahahah, elak snok. :D Vilken skollinje går du på? :)

2013-04-16 @ 15:44:44
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: dite

åh vad bra, ska definitivt ladda ner det!

2013-04-16 @ 20:05:21
URL: http://affys.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback