STÄDAR FETT BRA JU

Hej hej, nu va det tänkt att jag skulle dammsuga, men det är svårt när Maja har beslagtagit damsugaren på sitt rum. Så jag får göra vad som går att göra i övrigt när det gäller städning, tänkte att jag ska gå ut och slänga min "samling" av hårsprays-flaskor.. Har inte slängt en enda sen jag flytta hit så det är ett par stycken. Och om jag hinner hade jag även tänkt börja rita på en beställning, ska rita en korallfingergroda åt en kille i trean.
 
Ikväll blir det att chilla fedt med Manda, Maja, Milla och så kommer Mandas pojke Eddie hit. Himla kul! Är på så braigt humör, för imorn fyller jag år(WEE ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR) och så ska lillebror Carl och han tjeja Emma komma upp hit över dagen! :D Är så sjukt taggad, berättar mer imorn!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback