TRAKTORPROV

Igår pluggade jag till teoriprovet i traktorkörkortsgrejset som vi hade idag och sen så kom Maja och Malin och tvingade mig att se på Livet enligt rosa med dom, så dåålig serie! Därför bloggen va lite död igår :( Såå nu undrar ni ju säkert hur det gick med traktorprovet? Jag fick 44 av 70.... vilket betyder att jag inte blev godkänd :( Man va tvungen att ha 52 för att bli godkänd, så 8 till rätt så hade jag varit godkänd. Vad jag fatta så va det ingen i klassen som klarade provet, fett dåliga xD Nu ska jag snart dra in till stan med Maja och Milla, dom ska dra hem men jag följer med för att jag behöver handla.
Tänkte fixa ihop en cool bild med en traktor här, men det hinner jag ej! Ska dra om några minutos, så ni får en instagramis-bild ifrån lovet när jag va hemma i Vadstena istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad frågar dom efter på traktorprovet?

2014-05-12 @ 09:27:30

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback