UPPDATERING FRÅN NYA LÄGENHETEN

HEJ OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG FÖRSVANN I EN VECKA BARA SÅDÄR!
Men som ni vet så har jag flyttat och grejer, har nu bott i denna lägenhet i nästan en vecka, tiden går så himla fort! När vi flyttade så ringde pappa telia och bad dem flytta över vårat internet till den här lägenheten, men av någon konstig anledning så flyttade Telia över det till fel lägenhet. HUR KLANTIGT?! Så vi kommer inte ha internet här fören om 2 veckor och har inte haft något internet eller TV på en hel vecka(hur har jag kunnat klara mig?!). Men bäste systeryster kom hit idag och hon tog med sig sitt internet så att jag kunde plugga som jag hade tänkt göra nu under lovet. Räddare i nöden typ!
 
Utsikten från nya lägenheten!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback