H12C

Gårkvällen/natten spenderades med Maja, Milla, Manda, Casper och Gustav. Va sjuukt kul att få träffa alla igen! Vi hade himla roligt, gick lååång promenad till stan och flummade massa. Va inte inne igen fören 2 på natten, då chillade vi trötta och sega inne på Mandas rum innan alla började dra sig hemåt så då gick jag och Maja hem till oss och så vid 4 gick jag hem till mig för att sova. Dock va jag vaken två timmar till, mådde inte så himla bra så kunde inte sova :/ Vaknade vid 10 idag och kunde inte somna om(yaay bara 4 timmars sömn..) så gick upp och duschade och sen kröp jag ner i sängen igen och kollade på true blood tills Maja messade och fråga om vi skulle käka frulle.
 
Så nu är jag själv på rummet igen och tänkte kolla klart på true blood avsnittet jag höll på att kolla på förut, sen ska jag byta om och fixa mig för sen är det fest med typ alla i klassen och massa annat folk, ska bli sjukt kul att få träffa klassisarna igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback