INDIVIDEN TISCHA

Vi drog aldrig till festen igår, började regna och vi va inte så taggade på´t längre så vi stannade hemma och myste framför bästa filmen, Hotell transylvanien! Sen satt vi och prata och ba myste hela kvällen. När jag kom tillbaks till rummet vid 2-3 på natten satte jag mig och skypade med min Adam, det va himla mysigt att sitta och prata med han och kunna se han samtidigt. Dock hade vi väldigt svårt för att lägga på och säga godnatt, så vi satt upp till halv 9 på morgonen haha! Vi satt alltså och pratade och flummade i 6 timmar, sinnes vad tiden går fort när man har roligt.
 
Idag kör jag på älskade Individen tischan, har signering och även småsmå lerprickar från bråvalla på ryggen *v*
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback