KNASDAG

Haha lite sent inlägg, men haha så kan det bli ibland!
 
Har varit fett galet väder idag! Först var det så varmt att man knappt visste var man skulle ta vägen, sen helt plötsligt öppnade sig himlen och tusen liter vatten föll ner på två sekunder. Gudarna hade även fest där uppe bland molnen, blinkade titt som tätt och mullrade gjorde det även. Måste varit en jävla brakfest.Skämt åsido; imorn kommer min Adam hit, kommer bli bra, mer än bra! Saknar den token himla mycket! Så eftersom att han ska vara här tänker jag inte sitta vid datorn och vara osocial, så då kommer bloggen ligga död i en vecka eller så, vet inte hur länge riktigt. Har tyvärr inte hunnit göra några tidsinställda,hade tänkt göra det, men men, hoppas ni klarar er utan mig i ett par dagar!
 
Instagramisbild på mig och Adam när vi va i Harge och lekte skogsmullar (:
 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback